העסק עובד לא רע, המכירות גדלות, מצאתם ספקים חדשים מעבר לים, האווירה בחברה נעימה ואפילו לקחתם את כל העובדים לסוף שבוע בים המלח.
מנהלת החשבונות מקלידה את כל החומר בסדר מופתי ורו"ח מגיע פעם בשנה, עושה ביקורת לדוחות הכספיים.
פתאום אתם מרגישים שזה כבר לא זה, תמחור המוצרים נהיה משימה מסובכת יותר, הספקים החדשים רוצים שתפתחו LC, חודש אחד נגמר עם המון כסף בבנק והחודש אחריו פתאם הבנק מאיים שלא יכבד את הצ'קים... מזל טוב, גדלתם, הגיע הזמן להעסיק פונקצית כספים בתוך החברה. אבל רגע, זה יקר לא ? משכורת גבוהה, רכב צמוד ... זה באמת הכרחי ? אולי אמצא מישהו למשרה חלקית ? אבל מישהו מיומן יסכים לעבוד רק יום בשבוע ?
דבר איתנו, אנחנו מתמחים במתן פתרונות של שירותי חשבות וניהול כספים במיקור חוץ. מה זה אומר, אתה מקבל את כל השירותים הנדרשים, ע"י בעל מקצוע מיומן בעלות יחסית המתאימה לנפח העבודה בעסק שלך.